vineri, 17 iunie 2011

Respect

Timpul meu e valoros. Pardon, foarte valoros. Asa cum ii spuneam la un moment dat cuiva, lumii nu-i pasa daca am petrecut o ora ca sa o salvez, dar familiei mele ii va pasa daca mor maine ca nu am petrecut o ora alaturi de ea. Poate gresesc, cum imi spunea o prietena, dar nu si din perspectiva mea. Pentru mine nimic nu e mai valoros decat timpul. Daca iti acord cinci minute intr-o zi inseamna ca am o deosebita consideratie pentru tine. Poate ca pierd mult timp eu cu mine, dar asta nu inseamna ca permit tuturor sa-mi faca praf programul. M-ai anuntat ca vii la mine, nu-mi spune nici macar cu doua ore inainte ca s-a ivit altceva, pentru ca o s-o iau ca pe o ofensa. Si sunt ranchiunoasa!Inteleg urgente medicale, inundatii etc. Dar nu inteleg ca nu te-ai trezit la timp sau ca ai primit o oferta mai buna. Prietenii mei se numara pe degetele unei singure maini. Si asta tocmai pentru ca timpul meu e pretios. Prietene, te rog, nu mi-l irosi!

Niciun comentariu: