vineri, 3 iunie 2011

Diferente

Iubitorii animalelor, protestand impotriva legii ce permite eutanasierea cainilor, s-au adunat in parlament. Cu carti de rugaciuni si semne obscene. O tanti (mi s-a parut ca zaresc si o urma de spume la gura) ne-a anuntat ca in fata lui Dumnezeu toti suntem la fel, si cine e altfel e creatia Satanei. Ma rog, e o mica fractura de logica in toata chestia de mai sus, ca una e sa fim egali in fata lui Dumnezeu si alta e sa fim diferiti intre noi. Si slava cerului ca suntem diferiti, ca daca semanam cu tine, madam, imi puneam latul de gat.

....

Astazi, doamna educatoare, m-a tras deoparte sa ma puna sa-mi instruiesc copilul sa nu mai provoace un coleg de gradinita (cu oarescare tulburari de personalitate). De fapt, cel mai bine ar fi daca nu ar intra deloc in contact cu el, sa se faca ca nu-l vede. Mi-a marturisit confidential ca respectivul fusese alaptat pana la trei ani si din aceasta cauza e cum e. Hăăă?! Lasand la o parte aberatiile pe teme de psihologia copilului, a trebuit sa execut o manevra foarte delicata, deoarece eu nu-i pot spune lui Green Monkey cu cine sa se imprieteneasca si nici sa nu se mai apropie de un copil pentru ca e altfel decat el. M-am limitat sa-i spun sa nu-l provoace si sa incerce sa nu intre intr-un conflic fizic.

....

Concluzie: mama prostilor e mereu gravida! Si partea mai nasoala e ca uneori e si mama fiecaruia dintre noi.

Niciun comentariu: