marți, 14 iunie 2011

Raspunsul corect

Cum meditam eu cu voce tare in fata psihologului despre sensul vietii am remarcat ca mi-ar placea sa-l descopar. Si m-am oprit dupa sedinta sa cumpar o carte. Langa ea am primit o revista, iar din partea vanzatoarei, personal, o carte. Am pus-o sa-mi scrie o dedicatie si dupa 200 de metri m-am oprit sa citesc prima pagina. Wow, exact subiectul care ma pasiona. Cu multa incantare, am redeschis-o in metrou, iar la citirea cuprinsului m-am turtit. Era o carte religioasa. Si uite asa cand primesti raspunsul si nu-ti place, incepi sa te gandesti ca de fapt chiar stii raspunsul care ti se potriveste. Nu am nimic cu religia, doar ca nu-mi place ideea ca scopul nostru este intr-un viitor ipotetic (dupa momentul in care punem mainile pe piept).

Niciun comentariu: