luni, 25 octombrie 2010

Saturn retrograd*

...de o buna bucata de vreme planeta asta e responsabila de toate relele din univers. Din cauza lui ni se intampla toate cele. S-ar putea sa nu am decat jumatate din informatii, dar anul asta si urmatorul planeta asta are o semnificatie speciala pentru balante, asa cum acum doi ani si anul trecut (ma rog, cu aproximatie) a fost relevanta pentru fecioare.
* nici macar nu e retrograd in perioada asta

Cica Saturn ne invata niste lectii, ne da posibilitatea sa ne rezolvam niste treburi ramase nerezolvate, dar ne poate pune si piedici sau aduce intarzieri.

Ca o balanta ce se respecta nu puteam sa nu ma las influentata de Saturn, nu-i asa. Ca mi-e mult mai comod sa am un tap ispasitor decat sa-mi asum consecintele faptelor mele. Si iaca asa am ajuns intr-un mare blocaj, asteptand sa-mi dau seama care-i lectia pe care trebuie sa o invat. Evident ca ma chinui degeaba de vreo sase luni. Cu alte cuvinte nu prea fac mare lucru sau, cum spunea cineva, ma legumizez. Si nu ma ajuta nici macar faptul ca-mi dau seama de asta.

Dar, 'om trai si 'om vedea.

Niciun comentariu: