miercuri, 20 octombrie 2010

Aiurea

Am o multime de bloguri pe care le citesc zilnic. Pentru ca-mi plac, pentru ca oamenii au ceva de spus. Si observ o multime de lucruri... Printre ele si faptul ca nu mai am nimic de spus. Si ca sunt oameni care spun diverse mai bine decat mine. Am o lehamite de-mi vine sa ma izbesc cu capul de pereti. Anul asta mi-a fost atat de lehamite incat nici n-am facut clasica depresie de ziua mea. Inca nu-mi vine sa cred ca a trecut si ca nu mi-a pasat deloc. Desigur asta nu inseamna ca nu am notat cateva persoane pe lista neagra. Ar trebui sa fi murit ca sa nu fac asta, nu-i asa?!

In alta ordine de idei am incercat sa fac un buget si sa vad daca pot plati oamenii pe drepturi de autor. Si am citit vreme de vreo 4 (patru) ore legea aia minunata cu toate rectificarile/amendamentele sau ce mama ma-si or fi. Degeaba. N-am reusit sa pun doua lucruri cap la cap, si deci nici buget nu am.

Mi-am dat acum seama de ce nu voiam afacerea mea. Ca iar o sa-mi urce colesterolul la ceruri pe nivel de stres. Si nici macar faptul ca pot face 100 de flotari nu ma mai ajuta. De fapt, dupa alea nu ma mai ajuta nimic, decat poate cineva care sa-mi duca un pahar cu apa la gura ca eu nu mai pot ridica mainile.

Si cica maine mai adaug o diploma la colectie. Cel putin asa sper. Oare la ce mi-o folosi? (dupa cum ma intreaba mereu stimata mea mama). Cine stie, daca tot n-am bani macar hartie igienica sa am.

Pe scurt, dispozitie de cacat, normala de altfel pentru situatia pe care o traversam. O sa incerc sa nu deschid gura prea mult, ca sa inghit cat mai putin. Am zis!

Niciun comentariu: