marți, 5 octombrie 2010

Cum obtii duplicate dupa acte

Energia negativa cu care am plecat ieri spre starea civila, cred ca nu prea poate fi comparata decat cu aia cu care te incarci atunci cand afli ca te insala nevasta (ca sa ramanem in tema). Ma pregatisem cu bomboane si ciocolata, in extremis, pentru ca nu cred ca am dat de 4 ori spaga in toata viata mea. Mi-am zis insa ca, de data asta, fac orice ca sa-mi recuperez rapid actele. Cand colo, surpriza. In loc de biroul pe care-l stiam eu (de acum vreo 8-9 ani) ma astepta o sala mare cu mai multe ghisee, fara prea mare aglomeratie. Functionari civilizati, nu pot sa zic ca m-a coplesit amabilitatea lor, dar impresia a fost una placuta.

Pe scurt: pentru fiecare act ai nevoie de o copie dupa buletin/CI, o declaratie, pe care o iei de acolo si o completezi pe loc, si o taxa extrajudiciara de 1 leu, pe care o poti plati la orice oficiu postal.

Sa mai spun ca maine imi iau actele?! Bine, sa ma vad cu ele in mana, ca prea nu-mi vine sa cred.

Niciun comentariu: