miercuri, 6 octombrie 2010

Me happy!

Am acte! A durat fix cinci minute ca sa le tin [bine] in mana. Si pot sa spun ca "ofiterul relatii clienti"  de la Raiffeisen, de la care am luat ieri cardul (expirase si ala) a fost mai putin amabil decat functionarele statului.

Am vazut un aurolac (avea punga in mana si imputise tot autobuzul) care i-a dat pachetul lui de biscuiti unui pui de tigan care cara fiare vechi cu maica-sa. Nici puradelul, nici maica-sa nu i-au multumit.

Am gasit intr-un magazin arabesc sinouge/negrilica/hab el barake . Doar 6 lei o punga de vreo 6 ori mai mare decat aia pe care am platit 1 euro in Tunisia. Iar ieri mi-am facut in sfarsit drum in celalalt capat al orasului sa-mi iau ceaiul favorit.

Nici macar vremea de afara nu imi mai poate strica dispozitia.

Niciun comentariu: