joi, 14 octombrie 2010

Cum ma mai distrez

Teoretic am un job. Care-mi place. Si la care aduc bani de acasa. Asa ca din respect pentru jumatatea mea si pentru plodul din dotare m-am decis sa ma duc si la niste interviuri.
La primul as fi putut da dovada de mai multa inteligenta, la al doilea am avut prea multa. Nu stiu cum s-a facut ca m-au chemat care de care mai departe de resedinta mea. Primul job imi suradea si nu prea. Pentru cel de-al doilea as fi jurat ca l-am prins pe Dumnezeu de picior daca mi-l oferea cineva acum 10 ani. Acum cred ca prefer jobul la care duc bani din casa. E mai important sa stau cu Green Monkey si sa am toate mintile acasa decat sa merg la o slujba in care programul de opt ore este un vis frumos, iar drumul dus-intors imi mananca si el o jumatate de zi normala de munca.
Sa ne stabilim clar prioritatile! Zic!
Cine are o canapea in plus pe care sa dorm cand o pune jumatatea piciorul in prag si mainile in sold?

Niciun comentariu: