joi, 23 octombrie 2008

Sosetele

De obicei dispar, niciodata impreuna sau poate nu-mi amintesc eu de alea. Cele singure raman ca un semn de intrebare. Cine le-a luat perechea? Unde s-a dus aceasta?

Multa vreme am crezut ca exista in sertarele comodei mele niste pitici mici si rai care-mi fura sosetele. Green monkey mi-a explicat, de curand, ca ar fi vorba de fapt de niste maimute de sertar (ceva desene animate, din care am prins si eu o bucata). Poate ca are dreptate...

Azi dimineata m-am trezit insa in fata unei mari dileme.

Pe scurt...In sertarul meu aparuse o pereche de sosete care sigur nu e nici a mea nici a altcuiva din casa. Nu se potriveste la marime, la culoare, la aspect cu nimic din ce exista in casa asta. Daca erau de copil as fi zis ca s-au ratacit de la gradinita lui green monkey, dar sunt de adult si la noi egalitatea e in floare (fiecare isi achizitioneaza si isi ingrijeste singur sosetele) dar intr-o transparenta deplina (mi-am luat sosete noi. ok).

Revenim la dilema, de fapt dileme. De unde au avut maimutele de sertar bani de sosete? De ce nu exista niste maimute si in sertarul cu averea familiei (banuiesc ca daca erau puneau ceva si acolo)?



Si fara nicio legatura cu maimutele si sosetele:

Ultima licorna, Peter Beagle, traducere Mircea Ivanescu, Polirom, 2004

-Tu ai puterea magica, spuse ea [...]-Poate nu stii s-o gasesti, dar exista in tine. L-ai chemat pe Robin Hood si Robin Hood nu exista, dar a venit si era adevarat. Si asta e magie. [...]

Niciun comentariu: