miercuri, 8 octombrie 2008

America stranuta

Cum zice o gluma, ar trebui sa-i uram noroc, ca sanatate au avut si cei de pe Titanic.

Dincolo de gluma, televiziunea italiana rai1 a consacrat un spatiu destul de amplu crizei mondiale si masurilor luate de diferite state. Un profesor de economie de la universitatea din Torino (n-am memoria numelor si nu mi-am luat notite)a comparat celebrele masuri cu antibioticele care se administreaza in caz de raceala... Nu omoara virusul, dar previn efectele secundare.

Tinand cont ca Romania nu era pe lista statelor care au luat masuri, ca noi eram deja cu nasul in batista si ca am auzit o vorba care zice ca in Romania nici apocalipsa nu mai vrea sa vina eu zic sa nu ne agitam prea tare. Oricum, mondiala sau nu, criza se amana pana dupa alegeri, ca acum nu avem timp de ea!

Nu vi se pare totusi ca anul asta campania electorala (cea pe sest, adica dat cu mopul prin wc-uri; propus mariri de salarii, sa le refuze guvernul ca oricum bani nu sunt, dar ei pica de fraieri) a inceput cam tarziu?

Niciun comentariu: