luni, 22 decembrie 2008

Ce ne mai paste in 2009

Se zice ca de greci trebuie sa te feresti si cand iti fac daruri. Se pare ca noi am luat destule de la ei. Pacat ca nu am luat si talentul de ne purta frumos cu clientii/turistii.

Ce o sa luam anul viitor? Pai, niste iesiri in strada de toata frumusetea, poate nu chiar ca la Atena, ca noi suntem oameni pasnici - a se citi lenesi - si ne place sa traim evenimentele live, la televizor. Totusi, scena politica va fi nitel zguduita, la ce guvern de mucava avem nici nu e nevoie de un cutremur prea mare. Si o sa mai luam, se pare, un faliment bancar rasunator.

Poate n-o sa se intample, desi unii stiu ca nu m-am inselat prin iunie cand le-am spus ca ne asteapta vremuri nu tocmai placute (na! ca am inventat inca o expresie tampita pentru lb romana).

Niciun comentariu: