luni, 17 octombrie 2011

Muzeul Antipa

Din motive de lipsa de chef pentru destinatiile deja cunoscute si de lipsa de bani pentru altele noi, weekend-ul asta am ramas in Bucuresti. Green Monkey a declarat de sambata dimineata ca el vrea la muzeu, la dinozauri, asa ca duminica ne-am conformat.

Antipa deschide la zece, dar noi n-am fost gata la timp si am ajuns abia pe la 10:50. A fost relativ ok si asa. Coada doar in interior la cele doua automate pentru bilete. Atentie, nu primesc decat bani ficsi, daca nu aveti schimbat puteti schimba la receptie. N-a durat foarte mult pana ne-am luat biletele si ne-am pus pe vizitat.

Exponatele sunt tot cele de pe vremea copilariei mele, dar sunt mai bine puse in valoare. Mi-a placut la nebunie felul in care sunt prezentate specimenele conservate in formol.

Mi-a displacut profund in schimb faptul ca intr-un muzeu, prezentarile exponatelor (textele disponibile pe ecranele tactile) erau pline de greseli. "Acest sarpe este periculos datorita veninului sau" WTF! "Sconcul american". Mi se pare inadmisibil. La cati bani au bagat in renovare nu puteau sa angajeze pe cineva care chiar stie limba romana?!

Un plus pentru magazinul de suveniruri. Aveai de unde alege, de la magneti cu fluturi, dinozauri sau cladirea muzeului la dinti de rechini, geode, dvd-uri sau chiar tricouri, care aratau foarte reusit (culori si imprimeuri grozave).

Preturi: 20 lei biletul adult, 5 lei elevi, studenti, copii prescolari intra gratis.
5 lei un dinte de rechin, 4 lei un magnet, 3 lei o geoda, 2 lei o piatra semipretioasa, 14 lei un dvd.

Per ansamblu, vizita merita fie si numai pentru bucuria copilului. Cititi-i insa selectiv explicatiile exponatelor.

Sa nu uit, la 12:30 cand am plecat coada era pana in strada. Avea sa dureze cam vreo doua ore pana cand ultima persoana asezata atunci avea sa ia bilet, ne-a informat portarul.

Niciun comentariu: