joi, 20 octombrie 2011

Motivationale

Saptamana trecuta am avut onoarea si placerea (nu, nu zic la misto) sa particip la un pranz cu Alain Cardon. Voiam sa scriu chiar atunci despre el, cat impresiile erau proaspete, dar evenimentele au trecut in fuga pe langa mine si n-am mai apucat. Ca sa nu ma enervez din nou, povestind despre sedinta cu parintii la care am fost azi, o sa va spun cateva idei cu care am ramas in urma intalnirii.

- Nu poti sa fii motivat daca nu ai un scop!
- Degeaba ai un EQ mare daca nu stii ce sa faci cu el!
- Cu cat acorzi mai mult timp unui lucru, cu atat acel lucru iti va lua mai mult timp! (Varianta in engleza suna mai bine: The more time you give to something the more it takes)
- La reflux se vede cine e fara chiloti!

Nu cred ca as mai putea adauga eu ceva.

Niciun comentariu: