miercuri, 5 octombrie 2011

M-am decis

...nu mai am nevoie de inca o categorie pe permisul de conducere. De azi m-am intors la sport si dupa ce mi-au iesit doar vreo 22 de ture de bazin in loc de 40 cat imi propusesem (deh, trebuia sa mai ajung si la munca inainte de pranz si pana la 12 sigur nu le terminam, ca era deja 9) am decis ca atunci cand schimb prefixul vreau sa particip la triatlon. Asta pentru ca, dupa cum se stie, nu pot trai fara un scop in viata (unul al meu, personal, fara legatura cu copilul, restul familiei etc). Asadar, sper sa ma tina job-ul asta macar urmatorii patru ani, ca sa-mi pot plati antrenamentele. Deci, maine bag 30 de ture de bazin (sa fim realisti, zic). Asta daca ma voi putea da jos din pat.

2 comentarii:

Fotograf Corina spunea...

Esti tare daca ai timp si pentru bazin ! Iti doresc sa-ti poti pastra slujba inca multi ani de-acum incolo :)

ego spunea...

Multumesc pentru urari! Il inghesui intre dus copilul la scoala si birou. E drept ca am avantajul ca de la scoala la bazin si de acolo la birou nu fac mai mult de 10 minute de mers lejer