miercuri, 18 iunie 2008

green monkey wants home

Green monkey este cea mai importanta fiinta pentru mine si isi doreste tare o casa. Neaparat sa aiba curte, unde sa stea de-a valma catei, pisici, cocosi si pip-pip, adica pui. Cum matusile mele nu au fost suficient de inspirate sa se imbogateasca, mi-am zis ca e cazul sa trec la atac cu forte proprii.
Uichendul trecut am vazut casa perfecta pe o coasta de deal. Mi-am zis ca as cumpara-o pentru o suma, sa-i zicem x. Suma pe care n-o am, dar pe care sper ca o banca mi-o va da, cu scopul declarat de a-mi lua apoi dublu. Intamplarea face ca a doua zi dupa ce am vazut casa sa o gasesc de vanzare pe net la o suma y, mai mica decat cea pe care o enuntasem eu.Cu alte cuvinte: ai grija ce-ti doresti, ca s-ar putea sa se implineasca!
Omul carcotas nu e insa niciodata multumit (asta-i ca faza cu palaria din Titanic vals). Asa ca am inceput sa fac calcule si sa-mi doresc sa dau si mai putini bani. Astept insa sfarsitul asta de saptamana ca sa mai arunc un ochi si sa ma intalnesc cu proprietarul inainte de a declara deschisa operatiunea "casa mea de vara e la tara"

Niciun comentariu: