joi, 19 iunie 2008

frustrari

Am citit undeva ca infarctul e provocat de stres, iar atacul cerbral de frustrare. In cazul asta eu ar fi trebuit sa am vreo 25 de AVC-uri de azi de dimineata incoace.
Mi-am inceput ziua cu o intalnire in contul altcuiva - business pur, cu cineva care habar n-avea despre ce vorbeste. Am continuat cu o plimbare cu o decapotabila de epoca prin oras. Praf, caldura, m-am ars ingrozitor (bogdaproste ca nu am facut insolatie) si fraieri care-si faceau poze cu masina ca sa aiba ce pune pe hi5. De parca-i crede cineva! La final bomboana pe coliva, green monkey se pi pe banii mei (la propriu) pentru ca nu-i placea cum se asortau pantalonii cu tricoul. Si daca nu era de ajuns, in loc sa muncesc (ca sa-mi iau o casa de vacanta, sa mai am o grija, ca nu aveam destule) stau si beau bere pe balcon (nici macar nu am suficienta, ca sa incep sa sufar de sindromul Korsakoff)
Have a nice day! Cine a spus asta ca-l impusc!?

Niciun comentariu: