sâmbătă, 21 iunie 2008

cazare deluxe

ca omul care se respecta, la sfarsit de saptamana stau in curtea unei pensiuni cu afis la poarta: "cazare de lux". Am venit sa-mi caut casa de vacanta. Cele doua pe care trebuia sa le vad nu faceau nici 1/4 din banii ceruti pe ele. Deh, nu-i fraier cine cere... Ok, cu asta s-a rezolvat: nu se poate. Sa trecem la alte lucruri, cum ar fi "unde dormim la noapte?" Am sunat la un nr de telefon afisat pe un panou in strada si dupa un prim raspuns negativ, am fost sunati inapoi si ni s-a oferit un apartament. L-am luat. Frumos, nimic de zis. De fapt, marea lui calitate a fost ca era ultima "camera" libera din tot orasul asta cu 3000 de suflete. Dovada, cei 10 insi care in mai putin de un ceas au navalit, in curte peste mine, pe cand beam si eu o bere ca tot omul, incercand sa-mi updatez blogul. "Aveti o camera libera?" "Io n-am, da' intrebati proprietarul" (care intre noi fie vorba nu mai e de gasit). Partea care ma enerveaza este ca proprietarul nu a gasit e cuvinta sa schimbe si asternuturile dupa cei ce fusesera inaintea noastra si care statusera ca si noi o singura noapte. Nu ca ar fi murdare, dar se vede ca au fost folosite. In concluzie green monkey si cu mine am renuntat la somnul de pranz. Pana diseara sper insa ca vom rezolva cumva situatia. Daca nu-mi schimba asternuturile sper sa gasesc suficienta bere sa nu-mi mai pese. Ce fac insa cu green monkey?

Niciun comentariu: