vineri, 6 ianuarie 2012

Placeri ieftine

Mama ce trafic o sa aduca google pe topicul asta. Ati gresit adresa, e vorba de o tiparitura. Deci, puteti sa va retrageti.
Mie imi place revista Flacara. A facut parte din viata mea de cand ma stiu. Bunicul avea in spatele biroului, pe vremuri, niste numere foarte vechi. Le rasfoiam in copilarie cu o incantare peste margini. Pe vremea facultatii aveam o prietena care era documentarista la revista. Un job despre care presa nu mai stie ca a existat vreodata. Acum, mi-o cumpara jumatatea de cate ori ii cade in mana. Intotdeauna gasesc ceva de citit in ea, si asta desi nu ma omor dupa reviste. Azi cand am venit acasa am gasit Almanahul Flacara in bucatarie. Cu tot cu cartea aferenta. Doar 10 lei. Mult mai subtire decat almanahurile pe care le mai pastrez pe la mama pe acasa, dar interesant. Am citit vreo doua articole in diagonala si mi-au placut. Desi nu se poate feri complet de a publica si articole mai comerciale, are macar meritul ca nu le scoate pe coperta. Cumparati-l, merita! Eu una, sigur voi avea o seara de delectare.

Niciun comentariu: