luni, 26 septembrie 2011

O lista si o intrebare

Pentru ca sambata am dormit 16 ore (ceea ce nu mi s-a intamplat in viata mea) si prin urmare am mintea odihnita mi-am amintit ca se apropie ziua mea si mi-am facut o lista cu ce-mi doresc (si ma astept sa si primesc... Cine are urechi de auzit sa auza! :D)

In primul rand vreau o Toyota Hilux asezonata cu o garderoba de pitzi si pantofi cu tocuri de minim 10 cm. Numai imaginati-va cum o sa coboare blonda din mine imbracata in rochii cu sclipici si pe niste tocuri pe care nu se poate tine din asa masina... V-ati imaginat? Acu' recunoasteti ca merita investitia.

In al doilea rand vreau o drujba. Nu m-am hotarat ce fac cu ea, da-mi place ideea.

Cam asta e cu lista ca sa nu zica lumea ca-s pretentioasa. Daca si la doua, trei chestii apar plangeri....

Cat despre intrebare, ea suna cam asa:
Sa ma apuc de scoala ca sa-mi iau permisul de conducere pentru categoria A sau pentru C?

3 comentarii:

GreyTeddybear spunea...

Intai fa-te tu blonda, arata-ne ca poti sa ai aere de pitzi autentica si dupa aia cine are ochi sa auza ce ai scris tu acolo, va investi in Hilux si garderoba de rigoare.
Pana atunci ce zici de o poza cu un Hilux si un link catre un site cu tzoale de pitzi? Si nu uita: "Any girl can be glamorous. Just stand still and look stupid." Exerseaza.

ego spunea...

Stand still?! Pai cand o sa-mi iasa asta pot sa creez cu puterea mintii si o amarata de masina.

GreyTeddybear spunea...

Cand poti sa faci asta sa tii minte ca se apropie si ziua mea si eu vreau un Hummer. si te rog, ai grija sa vina si cu carnetul de rigoare sau sofer (ultimul e optional).