marți, 31 mai 2011

Poveste cu urme de dialog

Cum a venit vremea frumoasa si nu-mi doresc ca Green Monkey sa vada animalele domestice doar la zoo ne-am deschis in mod oficial locuinta de vara. Un sfarsit de saptamana in care gainile din curtea rudelor au fost atat de alergate ca n-au mai stiut de ele. Si o vreme nu am mai stiut nici noi pe unde s-au dus. Si tot vaicarindu-ma eu prin curte ca nu gasesc un pui, mai ales ca imi folosisem atentia distributiva si supravegheasem atat gratarul cat si uliul care se invartea pe acolo, un nene care muncea la renovarea bucatariei deschide geamul si imi taie elanul:
- Au gasit astia planete care nu se vad si nu gasim noi un pui!
Ulterior la un mic si-o bere aflu ca e mare fan Codul lui Oreste. A doua bere n-a mai primit-o, ca incepuse deja sa-mi povesteasca despre fortele ce guverneaza universul.
Ah, si pana la urma am gasit puiul.

Niciun comentariu: