sâmbătă, 15 ianuarie 2011

Dialog

- Multumesc ca ai avut grija de el! (n.m. de Green Monkey)
- A fost foarte cuminte, sa-i cumparati o ciocolata!
- Tie trebuie sa-ti cumpar una cand ne vedem data viitoare!
- Ah, nu, nu trebuie. Stiti, eu nu am frati acasa, asa ca in seara asta el a fost fratele meu!

Personaje: autorul si o fetita de 13 ani.
Orice as fi facut eu pentru el in ultimii ani a disparut in fata cuvintelor fetitei care timp de trei ore a avut grija ca Green Monkey sa manance, sa se poarte corespunzator si sa se joace impreuna cu ceilalti.
V-am spus ca era prima oara cand ne intalneam cu ea?! Si nu, Green Monkey nu avea nimic ci doar era atat de obosit incat ii cadea capul in farfurie, iar eu eram in alta parte cu adultii.

PS. Maine, Green Monkey e "on air". La radio.

Niciun comentariu: