marți, 11 ianuarie 2011

Bilant

Cred ca e usor aiurea sa spun ca nu prea fac bilanturi la inceput de an, cand tocmai ma apuc de unul. E un fel de ce-am avut si ce-am pierdut.

Cam fiecare lucru mai important de anul trecut a avut o parte buna si una rea.
Vacanta prelungita din vara:
bun ca am stat cu Green Monkey pana ne-am plictisit unul de celalalt
rau ca am ramas fara buget
Noua activitate din toamna:
bun ca invat mereu ceva nou
rau ca tot fara buget sunt

Ce nu s-a intamplat anul trecut: depresiile de ziua mea si de sarbatori.
Ce s-a intamplat anul asta: am inceput anul citind si fara apasarea vreunei trebi domestice; am patinat prima oara dupa 20 de ani si mi-am dat seama ca inca ma pricep destul de bine, chiar pot sa fac si niste figuri; am inceput psihoterapia ca sa-mi alung demonii pe care nu-i mai pot controla.
Punctul dureros raman insa finantele, care nu se mai simt deloc atrase de mine.
Sesizez insa o usoara seninatate, care nu prea ma caracterizeaza. Sa speram ca nu o sa se transforme chiar in optimism sau in prima parte din expresia "senina si cretina"

Niciun comentariu: