miercuri, 11 august 2010

Paranoia

Pentru ca la tara ma distram atat de bine, mi-am zis sa fac o schimbare de decor si sa plec la munte. E o vorba parca, "schimbi locul, schimbi norocul". Asadar, venit acasa, facut bagaj, urcat in masina si fuga la munte. Toate bune si frumoase pana cand am descoperit ca noul modem nu merge pe calculatorul pe care-l am cu mine si ca furtuna care a lovit Sinaia ne-a lasat fara apa. Am zis ca stau la etajul 4?
Si daca intr-o parte aveam prea multa apa, aici trebuia carata pe scari cu bidoanele, si tocmai de la mama naibii. Asadar cardio cu greutati, sa nu simt ca n-am mers de doua luni la sala. Si m-am tot distrat asa vreo trei zile, pana cand datoria m-a chemat acasa. Macar trenul care m-a adus n-a ajuns in Bucuresti decat cu 25 de minute intarziere.
Acum mi-e si frica sa spun ca maine plec la mare. Daca seaca?!

Niciun comentariu: