joi, 19 august 2010

Gratis

Cei care ma cunosc bine stiu ca rareori ofer ceva gratis, mai ales daca nu-mi esti prieten apropiat. Cu toate astea azi m-am decis sa va povestesc cate ceva despre lucruri care-mi plac. Cu alte cuvinte, reclama gratis.Pentru lucruri autohtone (oarecum).

Restaurantul Chinese Garden din Mamaia. Mananc acolo de opt ani, de cel putin 3-4 ori pe sezon. Nu mi-a parut rau niciodata. Au o supa de porc cu niste ridichi murate chinezesti care te scoala din cea mai crunta mahmureala. Si sa nu uitam de salata de meduze.

Mousse de cafea de la Napoca. O gasiti in congelatoarele cu inghetata. Are gustul de inghetata cu ness asa cum facea mama.

Kibo Art din Sinaia. Nu pentru ca ar avea niste bijuterii sa dai pe spate, ci pentru ca stie perfect cum sa atraga clientii. Ba un cadou, ba o reducere. Si toate facute cu mult cap.Stiu niste agentii de renume carora nu le ies lucrurile atat de bine

Acuarele Colibri facute la Combinatul Fondului Plastic, fara niciun alt motiv decat ca le-a gasit la librarie si i le-am cumparat lui Green Monkey, pentru ca-mi aminteau de copilarie.

Niciun comentariu: