miercuri, 21 aprilie 2010

Revelatie

Tocmai mi-am dat seama ca suntem niste fiinte asociale. Si nu vorbesc de faptul ca nu mergem la petreceri, in vizite sau ca nu avem prieteni, desi toate aceste afirmatii sunt corecte. Ci tocmai am realizat ca sunt mai bine de opt ani de cand am desfintat soneria, si ca, daca ne bate cineva la usa, de cele mai multe ori nu auzim. Eu poate ma mai duc sa vad cine e, atunci cand mi se intampla sa aud, dar jumatatea mea nu se sinchiseste decat daca persoana e foarte insistenta.
De ce ma gandesc mai mult, de aia imi dau seama ca probabil pentru cei din jur nu e in regula ce facem noi (da' pentru noi e, daca ne simtim bine), cu atat mai mult, cu cat de aniversari, sarbatori si alte momente de telefoane si sms-uri noi preferam sa ne inchidem mobilele.
Hmmm.

Niciun comentariu: