luni, 19 aprilie 2010

Leapsa

Am primit o leapsa. 10 lucruri care-mi plac si care "dau dependenta"

1. Cartile. Unul din motivele pentru care nu iau in calcul prea curand o schimbare de domiciliu este ca ar trebui sa le impachetez/despachetez pe toate. Si sunt multe.
2. Ceaiul. Verde sau negru, in cantitati industriale. (minim 3 litri pe zi)
3. Gatitul/mancarea. Lipsa mancarii ma transforma intr-un monstru inspaimantator. De aici si nevoia de a face sport.
4. Sportul. Descoperit de curand, de nevoie, s-a transformat aproape intr-un drog.
5. Invatatul. Nu dati cu pietre si nu strigati huo. Chiulesc si acum ca si in scoala, dar TREBUIE sa fac mereu cate un curs.
6. Ipod-ul. Nu mi l-am dorit neaparat, dar dupa ce l-am primit l-am folosit in fiecare zi. Am avut mereu acelasi playlist.
Necesare sunt si 7. internetul, 8. telefonul, 9. blugii si 10. tenisii.

De fapt, singurul lucru fara de care nu pot trai este Green Monkey. Restul sunt accesorii.

Fiind o fiinta mizantroapa nu o dau mai departe

Niciun comentariu: