duminică, 28 decembrie 2014

Bilant de 2014

Anul asta n-a fost deloc usor! Dar si satisfactiile au fost pe masura!
In ianuarie am infintat firma. Prin februarie, ne-am intrebat ce facem cu ea. In martie ne-au invadat insectele. In aprilie si mai baietii au inceput sa-si faca un obicei din a juca fotbal in parc. Am vreo 200 de poze care sa ateste asta. In iunie am aflat ca ramanem repetenti. In iulie am fost la mare, unde am reusit sa vedem si un rasarit, din a doua incercare. In august ne-am plictisit la summerwell si am primit aprobarea de la noua scoala. In septembrie am inceput sa cautam casa si ne-am mutat in Wonderland. In octombrie ne-am jucat de-a gradinarii. In noiembrie am facut focul in sobe (asta e doar pentru ca nu era nimic notabil pe acolo, ca foc facem de cand nu mai sunt 25 de garde afara) In decembrie ne minunam de cum se aranjeaza uneori lucrurile. Am facut prima piftie (nota bene: cinci linguri de sare nu inseamna nimic) si primii cozonaci (o tara cam indesati, cum ii plac ardeleanului).
Alice, Palarierul Nebun si Iepurasul de Paste va ureaza un An Nou minunat!

Niciun comentariu: