marți, 20 decembrie 2011

Poveste trista cu Mos Craciun

Se ia una bucata serbare scolara, la care vrei sa faci o fapta buna si inchiriezi un Mos Craciun, ca sa se bucure copiii. Vorbesti cu el timp de o saptamana zilnic, confirma prezenta cu doua ore inainte de serbare si.... nu apare.
Cu alte cuvinte, am vorbit cu un prieten actor, care-mi recomanda pe cineva cu o casa de productie. Cel recomandat si cu care s-a discutat pentru un pret bun imi da numarul unui angajat/prieten (sau ce-o fi fost) care-mi cere pretul de catalog: 400 de lei. De banii astia mi-a promis ca sta cat e nevoie. Dupa doua zile ma suna si-mi spune ca ar fi bine sa mutam serbarea, ca asa e romanul se decide in ultimul moment si ca mai are un angajament. Comentariul meu a fost ca asa e romanul si se caliceste. Dupa asta, l-am tot sunat si l-am intrebat daca ajunge. Vorbesc cu el cu o seara inainte si-mi spune ca nicio grija a rezolvat tot si ajunge. Il sun azi, la 15:30 sa verific daca a trecut pe la scoala si stie unde trebuie sa ajunga. Acelasi raspuns: sigur, stati fara griji, la 17:30 sunt acolo. La 17:40 ies din serbare si incep sa sun. Indelung si apasat. Mos Craciun nici vorba sa-mi raspunda. Gasim unul la coltul scolii si rezolvam problema. La 18:30 ma suna Mosul sa-mi spuna ca-i blocat in trafic. Nici n-am putut sa vorbesc cu el de nervi. Finalul a fost unul fericit, Mosul luat pe sus din colt s-a achitat perfect de indatoriri si a fost mai ieftin. Cred ca nu i-am multumit indeajuns. Ceilalti actori (si la propriu si la figurat): Dragos Silivestru (omul cu casa de productie) si Pavel Valeriu Dan (Mosul pe care nu l-as recomanda nici dusmanilor). THE END.

Niciun comentariu: