marți, 30 noiembrie 2010

De ce-uri deloc existentiale

Stiu ca am o restanta legata de minunata noastra excursie dar n-am dispozitie pentru asta. Desi, intr-un fel sunt intr-o dispozitie mult mai buna decat am fost in ultima vreme. Poate unde am inceput din nou sa castig niste bani.Am insa o suma de nedumeriri care mi se invart prin cap si de care sper sa scap daca le insir aici.

Chiar se mai bucura cineva de Craciunul asta prelungit care incepe undeva in toamna si pleaca doar ca sa-i faca loc Sfantului Valentin?

De ce toata lumea e innebunita dupa Ingerii Apocalipsei pe post de decoratiuni de brad? Cred ca nedumerirea asta o s-o am in fiecare an, de cate ori o sa vad o decoratiune sub forma de inger cu trompeta. In credinta ortodoxa Apocalipsa este singurul lucru vestit de trompetele ingerilor... Nu, daca tot facem atatea biserici la ce ne-o mai trebui sa si stim ceva despre ceea ce se propovaduieste acolo.

De ce masinile care ridica autoturismele parcate neregulamentar au voie sa stationeze in locuri in care oprirea este interzisa?

De ce oamenii nu pot privi realitatea in fata si se supara daca le atragi atentia?

De ce nu reusesc sa ma decid ce vreau de fapt?

De ce nu ma pot hotari daca sa-mi iau caine sau nu?

De ce nu exista cineva care sa-mi spuna fa cutare lucru ca asta e reteta succesului?

Daca o sa continui asa o sa ajung ca la 4 ani? Macar in ceea ce priveste grijile?

Niciun comentariu: