luni, 6 septembrie 2010

De toamna

Dupa un scurt moment de depresie legat de lipsa unui job, sa nu exageram, vreo 30 de secunde, m-am apucat pentru a doua oara in acest sezon de bulion. In calitate de proaspat apropitar mostenitor al locuintei de vara cu gradina aferenta, de care nu mai are cine se ocupa, presimt ca tura doi de bulion nu va fi si ultima.

Jumatatea mea viseaza de cand ne-am intors cum vom lasa totul balta si vom deveni agricultori. De altfel, nu e singura persoana care mi-a debitat in ultimele doua saptamani asa ceva. Am mai auzit diversi visand cum lasa corporatiile balta si se duc la tara, ca au dat ei o data cu sapa in copilarie si le-a placut. Asta probabil fiindca nu si-au taiat niciun deget.

Oameni buni, munca la tara e grea si nu-i deloc idilica, si nici inaltatoare, ca altfel taranul roman ar pluti in al noualea cer de fericire in loc sa sprijine usa carciumii la care-si ineaca amarul.

In alta ordine de idei, adica pen' ca veni vorba de munca, trebuie sa fac rost de un manual de gradinarit, ca vreau sa ma ocup putin de gradina mostenita. Niste rosii, niste dovlecei si ceva ceapa, ca sa mai am timp si de bere si gratar.

Sa nu uit, am uscat si rosii pe care le-am pus in ulei de masline cu oregano, usturoi si fulgi de ardei iute.

PS: fosa septica e la fel de plina, dar am vazut o vidanja care a trecut cu viteza fulgerului prin fata curtii. Inca il mai astept pe Brad Pitt.

Niciun comentariu: