joi, 13 noiembrie 2008

Soc si groaza

Exagerez. Dar numai putin... Inca nu-mi vine sa-mi cred ochilor. Intru pe blog, dau clic pe harta care-mi indica numarul de vizitatori si locatiile acestora si cu cine dau nas in nas? Cum la ora asta nu-mi arde de pauze care sa sporeasca suspansul, ci de o pauza de somn, va spun direct: cu Tariceanu. Si fiindca a auzit el ca nu-i frumos sa vii in vizita cu mana goala, a venit sub forma de clip electoral cu nevasta si copiii. Am inchis repede fereastra, poate zice si el ca nu-i nimeni acasa si pleaca. Dupa vreo cinci minute am deschis-o din nou si, ce sa vezi, tot acolo era si-mi promitea cate-n luna si in stele...
Oi fi eu un cetatean cu simt civic care merge la vot de cate ori trebuie,da' de aici si pana la a-i primi in casa (sau pe blog, ma rog) pe domnii (oare?) politicieni e cale lunga.
Oare domnu Tariceanu ce-ar zice daca as pune si eu pe blogul lui un filmulet cu familia mea, in care sa-i povestim de cate ori ne-a venit sa-l injuram, sau si mai bine o reclama mare la Ghidul nesimtitului al lui Radu Paraschivescu? Nu, nu e nicio aluzie, cred ca e mai degraba un compliment!

"La orizont se iveste primejdia unui alt gen de inundatii: cele in lapte si miere."

Radu Paraschivescu, Ghidul nesimtitului, Humanitas,2006, Bucuresti, pag 162

Niciun comentariu: